lata uppdateringar


idag bjuder jag pa tva videos. den sista ar pa fagelhelvetet som vacker mig varje helg. hor hur den later!
sen kommer lite mobilbilder fran jobbet. ledsen over den usla kvaliten pa allting. haha, ibland far man vara lite lat. ni kanske kan finna charmen i de pixliga mobilbiljerna anda.






typisk syn pa jobbet. Anya lagar mat och bakar, Kenny star och hanger och tanker, Oren fixar kaffet och flirtar med kunderna medan jag gar lite allt mojligt eller diskar borta i hornet.


Oren, var barista, som nu ar pa semester.

utrustad med forklade och handduk.

fredagarna avslutas med lunch och ol. nice.


vi ses

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det var roligt att du har fått ett jobb till. Det var en trevlig väckarklocka du har fått. Hade jag varit där kunde jag hjälpt dig med fågeln,jag har ju gjort det förr. Ha det bra Hälsningar Pappa.

2011-10-01 @ 11:36:58
Postat av: Cicci

Ser mysigt ut på cafeèt. Egen PT är ju inte många som har och jag skule verkligen behöva en som "körde" med mig så jag kom iform. Ja det där med fåglar kan ju som sagt va pappa synd bara att det är så långt mellan oss, ha, ha.

Kram

2011-10-02 @ 18:45:13
Postat av: Anna

Kul med videoinlägg, härligt att höra din röst! Hoppas du har det bra på det nya jobbet:) saknar dig!

2011-10-05 @ 16:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0