vi går ut och brinner upp i natten


den här veckan har präglats av tentaplugg. kanelbullensdag firades och vi sprang in i Lars Winnerbäck på stan. han log mot mig och jag sa hej. tentan skrevs i fredags och firades till i natt. tentafest i kombination med 20-årsfest och igår var det insparkssittning. idag är det söndag och jag är återigen halvt död. jag har halsont och kanske feber. svårt att avgöra sådant på mig själv. har varit på bullkalas, cyklat hem i spöregn och isande blåst och sett 2 steg från Håkan. dokumentären på svt. så himlans bra och fin. därav dagens rubrik.

ni måste ha hållt era tummar hårt för jag blev tilldelad en lägenhet i tisdags! eller ett studentrum. men jag är glad. 1 november flyttar jag äntligen ifrån denna man med epelepsi och bältros.


case-plugg och två trötta kamprater, Elin och Christoffer.


solen tittade äntligen fram och vi belönade oss en plugg-paus.


kanelbullens dag och Erik kom till skolan med fika. vi oroade oss över tentan och tröståt.


min cykel fick en mycket fin parkeringsplats på skolan.


det sista.


jag längtade hela veckan och ville mest få det överstökat.


det blev fredageftermiddag. på bänken bredvid satt en alkoliserad man som blandade drinkar av handdesinfektion och cola.hemskt tragiskt.  vi som tyckte att vi hade köpt fuldricka.

vi ses

/ Karin

Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad roligt att få se ännu fler bilder! Längtar så efter dig! På onsdag ska jag o Saga baka bullar till ditt besök :-) Pusspuss

2011-10-09 @ 22:28:05
Postat av: Anna

Grattis till det nya boendet, vad glad jag blir:D Hoppas tentan gick bra! Kul att se bilder! snart ses vi mitt hjärta, längtar så:)

2011-10-10 @ 07:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0