back in town


konstigt hur fort det gar att komma in i Sydneyvardagen igen. trodde nastan jag var hemma nar jag kom upp ur tunnelbanan fran flygplatsen. jag har haft fullt upp med jobbsokande, jobbintervjuer och testarbeten. hoppas att jag kan kirra ett av alla jobb snart. har endel pa G. tankte bara saga att jag lever och har det bra har borta. har haft extrem jetlag och mitt huvud haller precis pa att falla pa plats igen. igar var jag iallafall i Palm Beach. En strand 1,5 timme med buss norr om Sydney. jattefint och mysigt. at fish and ships och drack vitt vin i solen. det ar varmt men inte riktigt steka pa stranden vader an. det kommer. snart.
ta hand om er dar hemma.






har bor jag :)

vi ses

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Cicci

Va härligt med vår och snart sommar. Är avis här regnar det ju jämnt känns det som. Hoppas du snart får ett jobb. Kram

2011-09-05 @ 13:04:00
Postat av: Carina

Härligt att höra att du kommit fram ordentligt och att du har bra väder! (vädret hemma är inget du behöver sakna för tillfället)

Jag håller tummar och tår för att du får jobb snart

Kram

2011-09-05 @ 19:29:20
Postat av: Anna

ser mysigt ut där du bor, hihi. skönt att veta att du är på plats och har det bra:) njut av allt och ta hand om dig.puss!

2011-09-06 @ 23:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0