det där med film


KAN NÅGON GE MIG EN LÄGENHET?!

jag har haft en tråkig kväll med en spontan cykeltur som undantag. Elin har köpt en cykel och ville provköra. det visade sig vara punka på bakhjulet. testade att pumpa det ungefär 5 gånger under vår tur. det finns cykelstationer som är utrustade med pump utplacerade lite här och var i Umeå. det är bra. försökte handla mat men det hamnade mest frukt i korgen. ingen inspiration alls. tränade klockan 07.00 imorse så har kanske rätt att vara trött. plugga känns inte heller så aktuellt. logistikröret får vänta tills imorgon. eller nej, ska försöka läsa kapitel 4 innan jag somnar. planering och styrning av logistikverksamheten.

ibland tänker jag att jag borde se en film. som tidsfördriv liksom. men jag klarar inte av att göra det ensam. jag blir rastlös och önskar innerligt att filmen snart ska vara slut. även om filmen kanske verkligen är bra. så idag har jag tänkt tillbaka på när Sandra och jag var i Byron Bay och såg Blue Valentine. jag har lyssnat på soundtracket och dött lite för att you and me är så fin. när Ryan Gosling sjunger you always hurt the one you love kan vara den bästa scenen i världen. på den nivån går det bra men att se en hel film känns ensamt.



vi ses, förlåt för mitt tråkprat och lova mig att se Blue Valentine

/ Karin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla syster, saknar dig! Önskar att Umeå låg lite närmare Göteborg, då hade jag tittat på film med dig varenda kväll! Puss

2011-09-28 @ 22:48:25
Postat av: Gerd

Lilla Gumman !! Vad jag gärna skulle vilja vara med dig på kvällarna.Ett tips: Du får titta på en skrattfilm.. Puss o kram mamma

2011-09-29 @ 08:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0