file mignon?


fakitkst inte sa farligt med mandagar langre. jag gillar att ga till jobbet, och jag gillar bodypump och att komma hem till file mignon.
min helg bjod pa chilensk fest i Bronte, ca 40 minuter ivag med buss. det var jag, Francisco och Judith som akte dit tillsammans. men det var masa harliga chilenare dar. en kompis till Francisco hade ordnat med mat, vi at empanadas, drack pisco och dansade salsa. valdigt bra dag. just det! innan vi gick till festen solade vi och badade pa Bronte beach. jag simmade nastan med delfiner!! helt plotslig nar jag ar i och badar staller sig folk upp pa stranden, lite langre bort ser jag 4 delfoner hoppandes. valdigt fint. hihi.
en kort update, for nu ska jag ata.




vi ses

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: pappa

Det verkar som du har haft en bra helg.Häftigt att få se delfiner så nära.Ha det bra hälsningar Pappa.

2011-09-19 @ 18:47:55
Postat av: julia

snygga shorts hörrödudu! helt rätt val att köpa dom tycker jag! ;)

nej men gud vad häftigt med delfiner alltså!

och så dansa salsa! hahaha, man kan tänka sig att chilenare är lite bättre på det än svenskar..

kramkram

2011-09-19 @ 18:51:22
Postat av: Anna

Vilken härlig helg:) Är så glad att du har det bra! Skönt att du redan fått lite rutiner:) längtar efter att höra mer om allt. vi får skypa någon dag! tänker på dig. Pusspuss

2011-09-22 @ 20:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0