Pyrmont


idag ar det sondag. en solig sadan. vaknade ratt sent efter att ha kommit hem vid 5 i natt. jag, Francisco och Judith (en tjej har i huset) bestamde oss i sista stund for att ga ut och drog till Golden Cheaf vid halv tolvtiden. dar motte vi upp Rodrigo! vet inte om ni minns honom, men han bodde med mig i min forra lagenhet. stallet stangde tva men det stoppade inte oss som akte in till Three Monkeys i stan och avslutade kvallen med lite biljard pa Cheers. sa idag har jag mest slappat, kollat rugby (det ar world cup) och gatt omkring i mina mysiga kvarter har i Pyrmont. hamnade pa Fish Market och sen pa Paddy's market och fixade frukt och gront for hela veckan. har kommer en liten film till er :)



vi ses / Sandra

Kommentarer
Postat av: karin

haha underbart! min dag började perfekt med skypen, hihi. hoppas att maten blev god. puss.

2011-09-11 @ 13:08:01
Postat av: Cicci

Kul att du filmar det får du gärna göra mer så vi får se hur du har det. Så bra att du är ledig på helgerna så du kan vara ute och "slå runt" till tidiga morgonen :-).

Kram

2011-09-13 @ 01:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0