så snurra min jord igen

tredje veckan har gått. dagen har varit fin, skönt höstväder. tror att jag sätter punkt för den här söndagen. vill inte tänka mer.


här bor jag. skumt område.


Josephine och Elin i baksätet.


gratis fika på Coop. ja tack, precis vad jag behövde.


höst i björkarnas stad.


sweden rock festival. Elin ölar i fin rock-outfit.


kökshäng på förfesten. Erik i fin Kiss-tröja och den obligatoriska kajalen.


jag var snygg och rockig. Slayer och Raining blood.

vi ses

/ Karin


Kommentarer
Postat av: Gerd

Åh vad gullig du var i T-shirten!!!

Hösten verkar finare hos er i Umeå än här hos oss. Vi har bara regn och blåst.kram o puss från din mamma som längtar efter dig...

2011-09-19 @ 11:50:52
Postat av: sandra

valdigt fina bilder :)

2011-09-19 @ 13:57:35
URL: http://rambling.blogg.se/
Postat av: Kristin & Saga

Äntligen lite bilder! Saga blev inte så imponerad av ditt område. "Jaha" sa hon när jag sa att där bor Kia! Vi längtar också efter dig! Spike i helgen?? ;-) Puss

2011-09-20 @ 18:40:16
Postat av: hanna (mötte på subway den där natten i bangkok, kom ihåg?)

MEN SHIT, bor du i Umeå nu! haha jag har inte kollat in er blogg på ett tag så blev lite chockad då jag såg erik på en bild. han har nämligen gått i min klass under högstadiet! det var lite kul :P



/ hanna (möttes ju även på kaho san road ngn vecka senare? :P)

2011-09-28 @ 19:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0