wosh


tva veckor har gatt och mina dagar har fatt en ordentlig rutin. precis det jag langtat efter.
jag gar upp 6.30. ater min havregrynsgrot med leftover hallon och blabar fran jobbet och tar min 25 minuter promenad till Spilling the Beans. hittills jobbar jag fortfarande bara deltid. Edward kommer och byter av mig klockan ett. da ater jag lite gratislunch pa jobbet innan det ar dags att utfora dagens arenden. klockan 5 drar jag till fitness firts, mitt andra hem den har veckan. ska testa allt! min favorit hittills ar bodycombat.
sen blir det hem och kolla in the renovators halv 8 innan det ar laggdags. fast idag ar det torsdag, fri entre pa la Cita sa kan handa att det blir lite utgang.

just det. i tisdags var det hejda fest for Giuliano. han akte hem till Italien igar. vi at kakor, sushi, drack vin och gick till the Establishment. till min forvaning var det Salsa night och jag kom inte undan. har verkligen forsokt lara mig men tror jag saknar de ratta rytmerna haha. har fatt bevisat for mig att vi svenskar ar lite mer forsynta i vara hoftrorelser an sydamerikanerna. .



vi ses / Sandra

Kommentarer
Postat av: julia

hahaha, du och din kära havregrynsgröt! vilken otrolig tur att du får lite bär som hottar upp den!

se till att käka lite bakelser från cafeet och ha det så himla bra!

2011-09-16 @ 15:41:22
Postat av: Cicci

Härligt att du fått din "vardag", låter som du trivs. Ja du, vi här uppe i norr har inte direkt salsan i blodet :-)))men det är väl bara att träna och dansa ofta så sitter den väl....

Kram

2011-09-17 @ 17:56:15
Postat av: Gerd

Vad skönt att se att du verkar ha det bra ..

varvar dagen med havregrynsgröt och fest.. Precis som det ska va... Ha det bra kramar

2011-09-19 @ 11:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0