fikon pa spanska

det ar tordag. regn regn och regn. hela veckan. trist.
sitter och lyssnar pa spansk musik och lar mig spraket med min nya spanska flatmate Alejandro. han och Gautam (snubbe fran indien) flyttade in hit forra veckan. valdigt trevliga och det ar skont med lite nytt liv har i huset speciell nu nar Francisco ar hemma i Chile till den 13 februari.
var pa marknaden forut och kopte upp mig pa frukt och gront. nu njuter jag av en fruktsallad med farska fikon, jordgubbar, persika, yoghurt och kanel!
storsta handelsen i veckan ar att min nya varldskarta kom med posten idag!! har alltid velat ha en stor varldkarta att dromma mig bort i nar jag inte har nagot battre for mig. den ar sa fin och gor rummet sa mycket coolare. se bara :)
vi ses / Sandra

Kommentarer
Postat av: Cicci

Trist med regn, här snöar det! Fina bilder men vill se ännu fler:-). Nu börjar du snart " i skolan" va, kul men vilka långa dagar det kommer bli för dig.

Kramar <3

2012-02-02 @ 11:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0