strosar

hej
idag ar det lordag. startade dagen med att fixa min tandstallning hos tandlakaren. 380 dollar!!!!!!!!!!!!!! fick en chock. tack forsakringbolaget som efter manga om och menkommer satta tillbaka pengarna pa mitt konto snart.
efter tandis gick jag till Zibar (mitt gamla kvallsjobb) for att halsa pa Natalia som fortfarande jobbar kvar. engratis frulle och skvaller senare tog jag en marknadsrunda. forst veckans frukt och gronsaker pa Paddys, sen kott fran slaktaren i Glebe (sa gott och billigt) och till sist en liten kik pa Fish Market som anda liggger pa vagen hem. alskar att strosa omkring och shoppa mat.
nu vill Agnes och Pernilla ha med mig till Ivy ikvall igen. far se hur det blir med det. imorgon vantas LatinFestival i Bondi sa kanske ska ta det lugnt.
forovrigt sa har vi haft stralande sol, mulet, aska, regn, och nu sol i igen i Sydney idag. knappt. men under hela min tre timmars promenad var det iallfall stralande sol. sa jag ar nojd.
vi ses
/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Cicci

Som hittat nästan 3000:- alltså hos tandläkaren.Puh!

Kul att du skrivit lite oftare nu i bloggen :-). Låter så mysigt att gå runt på olika marknader och handla mat inte bara upp till "Jätten".

Kram

2012-02-11 @ 08:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0