tidsfordriv

sitter i skolan och gor absolut ingenting. lite facebook och lite blogg, helt ok. tjejen brevid forsoker sig pa en sopduku men det gar inte sa bra. slutar nog snart. kanner for soppa, ska nog laga mig en varm curry, zuccini,vitlok och kikartssoppa nar jag kommer hem. tror det blir till att smula ner lite fetaost ocksa. yum!
maste saga en skum sak. som ni vet har jag kopt en stor och fin varldkarta till rummet. haromdagen upptackte jag att Trollhattan star med!! alla andra lander har bara huvudstader eller iallafall stora, viktiga stader, Sverige har bara Stockholm OCH TROLHATTAN. varfor!? coolt.

hant i veckan blir det pa bloggen:


Sheilla har akt tillbaka till Nederlanderna. aven om vi inte umgatts sa mycket det senaste kanns det konstigt att vara i Sydney i utan henne. nu ar det bara jag och Francisco kvar har fran Apple Family. .


Francisco kommer hem snart men varken han eller jag vet nar haha. sa konstigt med all tidsskillnad (14 timmar) och langa flygresro sa nu forsoker vi luska ut om han kommer pa lordag, sondag eller mandag haha. hittar inga arrivals pa internet heller for den delen. mysko. skont att han kommer tillbaka iallafall.


jag saknar mina tjejer. mycket. onskar jag kunde ta hit er. nu!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Såå kul när du lägger ut bilder. Märkligt det där med att Trollhättan stod med på kartan, det är nog för att du inte ska glömma vägen hem till oss <3.

Kram

2012-02-11 @ 08:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0