12


första dagen på det nya året är snart slut. jag ligger i mitt gamla rum i Trollhättan. tiden har gått fort! mitt lilla "lov" är slut och imorgon måste jag börja skriva på hemtentan. känns tomt i huset ikväll. Kristin, Martin och Saga har åkt hem och lämnat en tystnad efter sig. det har varit roligt att alla har varit samlade och nyårsafton blev den mysigaste någonsin!



öppnade min dagbok som jag hade under resan och fann den här bilden. blev så glad! nyårsafton på Bali förra året. känns som igår. Sandra, Anna och jag. ritad av mig, fantastiskt snyggt. kameran blev snodd så detta är väl det enda bildbevis vi har kvar?

god natt, nu är första dagen förbi.

/ Karin


Kommentarer
Postat av: Cicci

Gott Nytt År!

Kram

2012-01-03 @ 13:18:08
Postat av: Anna

haha, vad söt du är! vilken fin nyårsafton vi hade (ttots monsunregnet och idioter som kastade smällare)<3

2012-01-03 @ 14:30:19
Postat av: sandra

hihi helt ok bildbevis. undra om var lapp pa green box sitter kvar.. saknar er

2012-01-04 @ 11:37:39
Postat av: Anonym

hihi helt ok bildbevis. undra om var lapp pa green box sitter kvar.. saknar er

2012-01-04 @ 11:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0