GOTT NYTT AR!

Jag gillar egentligen inte nyarsafton. tror jag tanker for mycket pa allt och hur man an forsoker blir av med alla forhoppningar om hur bra kvallen kommer bli sa finns de alltid dar i bakhuvudet.
vi plarade ingenting utan lat dagen visa vagen. helt ok metod.
efter en grym frukost bestaende av rostat surdegsbrod med philadelphia, avocado, tomat, gravlax och bacon gick vi till en swimmingpool i Glebe. var husmanager har tre hus till, varav tva i Glebe och ett till i Pyrmont. ett av dem i Glebe har en utomhus swimmingpool med solstolar, som vi brukar smita in till ibland. var ar namligen inomhus.
sen blev det grillat till middag med choklad doppade jordgubbar till efterratt innan det bar av till en lugn husfest i Pyrmont for att mingla och kolla in de forsta fyrverkerierna som ar klockan 9.
utsikten var inte den basta sa vi ringde Mito och Natalia och gick till en part i Pyrmont for att skala in det nya aret och kolla fyrverkerierna pa tolvslaget. det var grymt.
sen gick vi till Mito och Natalias hus i Glebe. dar var det fest. deras flatmate hade nyarfest och det var minst 40 personer i deras lilla lilla lagenhet. som sagt sa slutade aldrig festen da jag fortfarande ar har. vi har tagit sma tupplurer da och da men nu tror jag energin borjar sina da alla sover utom jag. huvudet kanns lite tugnt. det var en handelserik kvall.
hoppas ni andra hade en bra nyarsafton. min var bra, men jag foredrar att se nyarsafton som en helt vanlig dag pa aret.
vi ses
/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Beatrice

GOTT NYTT ÅR SANDRA!!! Verkar som att du har det toppen där nere :) kramar

2012-01-01 @ 18:42:39
Postat av: julia

gott nytt år!! jag hade också en jättebra nyår,får prata mer någon dag. :)

härligt att du skriver på bloggen!

puss och kram

2012-01-01 @ 19:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0