så är det med det


jag har inte skrivit här på ett tag. det beror delvis på att jag har haft mycket annat att göra men den kanske främsta anledningen är att jag inte har känt för det. jag har mycket tankar, funderingar och så men det här känns inte som rätt forum att uttrycka dem i. att ha bloggen ger mig mest dåligt samvete. kanske blir jag inspirerad igen men det här får bli mitt sista inlägg på ett tag.

här kommer iallafall en liten uppdateringslista.
- idag flyttar jag ut till Grebbestad.
- jag klarade B-uppsatsen och den sista tentan.
- Göteborg är väldens bästa stad.
- jag har blivit beroende av att lyssna på podcasts.
- var ute och sprang förut för första gången på länge & det kändes underbart.
- det var med blandade känslor som jag lämnade Umeå.
- snart flyr familjen staden och bosätter sig på Hamburgö några veckor, längtar!
- håll tummarna för att solen bestämmer sig för att ge oss en fin sommar.
- för 2 veckor sedan opererade jag bort mina halsmandlar.
- följ mig gärna på Instagram, ni hittar mig under namnet stinakiakarin.
- jag saknar Sandra.
- allt kommer ordna sig tillslut.

glad sommar & många kramar från Karin  


Kommentarer
Postat av: Cicci

Härligt att höra från dig, låter som du trivs. Hoppas vi ses i Grebbestad ngn gång i sommar. Kram

2012-06-22 @ 10:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0