en lordagsnatt


myser med varm choklad och den sista rutan av min marabou pistagechoklad som mamma skickade efter jul. ar precis hemkommen fran en nattpromenad over Harbour Bridge. hade inget att gora och fick ett infall att ga ut och ga. tidigare idag var det picknick i parken med chilenskt vin, sallad och lite for mycket sol. det kokar i mitt ansikte.

har ni hort talas om Vegemite? ett Australienskt palagg att ha pa mackan gjort av jast. det ser ur som Nutella men smakar typ jast och salt.. valdigt svart att forklara men iallafall sa var jag skeptisk i borjan men har antligen fattat grejen med denna underbara vegemiten. det ar det mest populara palagget pa jobbet och overallt har. har kommer lite nice kombinationer som folk har pa mackan:
#1 smor & vegemite
#2 jordnotssmor & sylt
#3 vegemite & avocado
#4 ost & avocado & peppar toastad efterat i pressen sa osten smalter ihop med avocadon. mums!




god natt

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Cicci

Skaplig utsikt du har på din kvällspromenad. Här hemma är det numera sommartid och vi har haft en underbar solig och varm helg. Så kul när du lägger in bilder.

Kram

2012-03-26 @ 07:32:55
Postat av: Julia

Gud vad fint! verkar vara fyrverkerier varje dag ju.. hehe



Och det där pålägget... låter ju inte bra alltså.. haha, inget jag kommer äta när jag kommer dit!



saknar dej, kram :)

2012-04-02 @ 09:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0