Fancy Dress House Party!!!!

ligger i sangen lite sleten efter gardagens maskeras har i huset. valdigt roligt. borde ha fler fester.
jag tror vi var runt 40 personer har och over halften var faktiskt utkladda.
jag har varit exhalterad over min Sailor Moon outfit flera dagar haha. ar valdigt stolt. sydde den sjalv.
en asiat kom fram till mig pa festen igar och var som ett barn pa julafton "omg youre sailor moon!! can i please take your picture?!" haha. sot.
lyckades vinna min egna "bast utkladnads-tavling". josses. jag stortrivdes i rollen som Sailor Moon. Francisco var James Bond, Mariana var boxare, Etienne Hannibal Lecter, Gautam Superman och mina tva kollegor Inga och Christina var Minnie Mouse och Catwoman haha. Kul kvall helt enkelt. Har kommer lite smakprov, ska skaffa fler bilder fram Gautam senare.
Vi haller pa att stada huset. Kommer ta ett tag... Men det ar det vart!
vi ses / Sandra

Kommentarer
Postat av: julia

vad stolt jag blir! herregud, du är ambitiös du.. men den var jädrigt cool!! bra jobbat :D kul att festen blev lyckad och lycka till med städningen (som vid det här laget förhoppningsvis är klar..) puss!

2012-03-11 @ 02:04:41
Postat av: karin

snygg!

2012-03-11 @ 17:47:33
Postat av: Cicci

Ser väldigt kul ut och några inkl dig hade ju verkligen gått in för det. Kram

2012-03-12 @ 11:59:29
Postat av: andy

what, har du sytt dräkten själv!? vet inte om du minns det men har ju en mindre obsession kring sailor moon. visade till&med mina kompisar i skolan din skitfina dräkt! kraam

2012-03-15 @ 20:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0