men det äter upp dig när du ligger i din säng.


tänkte bara säga hej och godnatt. allt kändes kung men nu känner jag mig mest trött. har sovit så dåligt de senste nätterna. drömt konstigt. ska iallafall lägga mig snart för att vakna igen om 7 timmar för att vara exakt. ska kicka igång fredagen med träning för att sedan fortsätta med investeringskalkylering. i helgen ska jag plugga. låter kanske skittråkigt och ja, det finns roligare saker att göra. men vi har liksom ändå ganska trevligt när vi pluggar tillsammans. ska klara de där jävla tentorna! annars har det inte hänt så mycket. har bokat biljett hem till påsk! glaaad! spara lite sol och vår till mig. skulle vara typsikt att få regn hela veckan. och just det. från och med 14 april tar jag över ledningsposten som kvalitetsbevakare i vår studentförening. det ni! låter snyggare än vad det är. men ni kan ändå vara stolta över lilla mig.


J och jag stickar hemma hos mig. E ligger i sängen och smygfotar.

vi ses

/ Karin

Kommentarer
Postat av: gerd

Grattis till den fina posten !Låter snyggt i din cv.

Vilken mysig hemmakväll ni har du och Elin , ser fram emot att se det färdiga stickresultatet.. kram o puss

2012-03-16 @ 10:28:12
Postat av: Anna

Grattis! du är bäst:) Mysigt ni ser ut att ha de! Plugga på så ses vi snart:) Pusspuss <3

2012-03-16 @ 19:00:30
Postat av: Kristin

Grattis!! Vi är alltid stolt över dig! Snart får du post från Göteborg ;-) Puss

2012-03-18 @ 19:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0